Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego poszukuje osoby do realizacji zadań z zakresu działań punktu informacji w ramach projektu “Przejście Dialogu”.
Przejście Dialogu to miejsce spotkań i działań rozwijających dialog społeczny i międzykulturowy. Realizujemy i współrealizujemy warsztaty, debaty, kampanie, wystawy i inne działania o tematyce społecznej i międzykulturowej. Prowadzimy działania informacyjne i integracyjne na rzecz społeczności migrantów/ek i uchodźców/czyń. W przestrzeni swoje pomysły na nieodpłatne i otwarte działania społeczne mogą realizować także sami mieszkańcy/nki Wrocławia.
Więcej o naszych działaniach przeczytasz na naszej stronie i profilu Facebookowym oraz Instagramie.
Jeżeli masz doświadczenie w pracy w zakresie udzielania informacji i interesuje Cię praca w instytucji wspierającej migrantów/ki i uchodźców/czynie, zapraszamy do aplikowania!
Osoba na tym stanowisku:
- udziela informacji bezpośredniej, mailowej i telefonicznej klientom/kom Przejścia Dialogu w języku polskim, ukraińskim, angielskim;
- organizuje pracę punktu informacyjnego, kieruje osoby do specjalistycznych konsultacji, wspiera klientów m.in. w wypełnieniu ankiet i innych dokumentów dotyczących korzystania z konsultacji;
- tworzy i współprowadzi kalendarz spotkań i wydarzeń, opiekuje się rezerwacjami przestrzeni na wydarzenia/spotkania, jest w kontakcie z gośćmi/niami i prowadzącymi szkolenia/ spotkania;
- sporządza komunikaty informacyjne dotyczące wsparcia i działań integracyjno-edukacyjnych dla uchodźców/migrantów na nośnikach elektronicznych, w języku polskim i ukraińskim;
- przygotowuje przestrzeń dla umówionych spotkań, szkoleń edukacyjno-integracyjnych;
- dba o sprawne funkcjonowanie przestrzeni i logistykę (z uwzględnieniem monitorowania i uzupełniania stanów magazynowych, w tym materiałów biurowych, edukacyjnych oraz promocyjnych);
- dba o schludny i uporządkowany wygląd przestrzeni Przejścia Dialogu, dba o ekspozycję, katalogowanie oraz archiwizację materiałów edukacyjno-promocyjnych;
- wspiera dział promocyjny w prowadzeniu dokumentacji fotograficznej;
Poszukujemy osoby, która:
- ma doświadczenie w bezpośredniej, mailowej i telefonicznej obsłudze klienta/tki;
- posiada bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, a przy tym komunikuje się w języku ukraińskim (mile widziane znajomość innych języków: angielskiego, rosyjskiego);
- jest komunikatywna, otwarta na inne kultury, posiada wysoką kulturę osobistą oraz bliskie są jej kwestie społeczne, równościowe i ekologiczne;
- posiada bardzo dobrą znajomość MS Office (zwłaszcza Excela) oraz baz danych;
- jest bardzo dobrze zorganizowana, dba o detale oraz terminowość;
- jest elastyczna, potrafi pracować pod presją czasu;
Dodatkowe kompetencje i umiejętności:
- proaktywność, odpowiedzialność za powierzone zadania i rzetelność;
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego uczenia się
Co oferujemy?
- ciekawą i inspirującą pracę w międzykulturowym środowisku;
- możliwość kreowania i realizacji projektów, strategii i działań mających wpływ na poprawę sytuacji migrantów/ek i uchodźców/czyń we Wrocławiu;
- możliwość rozwoju osobistego (szkolenia, warsztaty) oraz pasji związanych z działaniami międzykulturowymi;
- pracę w zgranym i otwartym zespole.
Forma umowy: umowa zlecenie
Aplikacja
Krótki list motywacyjny, CV oraz podpisaną klauzulę informacyjną (dokument poniżej) prosimy wysyłać do godz. 15:00, 27 stycznia 2023 r. na adres przejsciedialogu@wcrs.pl, w tytule wiadomości wpisując „Przejście Dialogu – punkt informacji”.