Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego poszukuje osoby do realizacji zadań z zakresu działań punktu informacji w ramach projektu “Przejście Dialogu”.
Przejście Dialogu to miejsce spotkań i działań rozwijających dialog społeczny i międzykulturowy. Realizujemy i współrealizujemy warsztaty, debaty, kampanie, wystawy i inne działania o tematyce społecznej i międzykulturowej. Prowadzimy działania informacyjne i integracyjne na rzecz społeczności migrantów/ek, uchodźców/czyń i mieszkańców/nek Wrocławia.
Więcej o naszych działaniach przeczytasz na naszej stronie i profilu Facebookowym oraz Instagramie. Jeżeli masz doświadczenie w pracy w zakresie udzielania informacji i interesuje Ciebie praca w instytucji wspierającej migrantów/ki i uchodźców/czynie, zapraszamy do aplikowania!
Osoba na tym stanowisku:
-
udziela informacji bezpośredniej, mailowej i telefonicznej klientom/kom Przejścia Dialogu w języku polskim i ukraińskim;
-
organizuje pracę punktu informacyjnego, kieruje osoby do specjalistycznych konsultacji, wspiera klientów m.in. w wypełnieniu ankiet i innych dokumentów dotyczących korzystania z konsultacji;
-
współprowadzi kalendarz spotkań i wydarzeń, opiekuje się rezerwacjami przestrzeni na wydarzenia/spotkania, jest w kontakcie z gośćmi/niami i prowadzącymi szkolenia/ spotkania;
-
przygotowuje przestrzeń dla umówionych spotkań, szkoleń edukacyjno-integracyjnych;
-
dba o sprawne funkcjonowanie przestrzeni i logistykę (z uwzględnieniem monitorowania i uzupełniania stanów magazynowych, w tym materiałów biurowych, edukacyjnych oraz promocyjnych);
-
dba o schludny i uporządkowany wygląd przestrzeni Przejścia Dialogu oraz o ekspozycję, katalogowanie oraz archiwizację materiałów edukacyjno-promocyjnych; wspiera dział promocyjny w prowadzeniu dokumentacji fotograficznej;
Poszukujemy osoby, która:
-
ma doświadczenie w bezpośredniej, mailowej i telefonicznej obsłudze klienta/tki;
-
posiada bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, a przy tym komunikuje się w języku ukraińskim (mile widziane znajomość innych języków: angielskiego, białoruskiego);
-
jest komunikatywna, otwarta na inne kultury, posiada wysoką kulturę osobistą oraz bliskie są jej kwestie społeczne, równościowe i ekologiczne;
-
posiada bardzo dobrą znajomość MS Office (zwłaszcza Excela) oraz baz danych;
-
jest bardzo dobrze zorganizowana, dba o detale oraz terminowość;
-
jest elastyczna, potrafi pracować pod presją czasu.
Dodatkowe kompetencje i umiejętności:
proaktywność, odpowiedzialność za powierzone zadania i rzetelność;
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego uczenia się.
Co oferujemy?
-
ciekawą i inspirującą pracę w międzykulturowym środowisku;
-
możliwość kreowania i realizacji projektów, strategii i działań mających wpływ na poprawę sytuacji migrantów/ek i uchodźców/czyń we Wrocławiu;
-
możliwość rozwoju osobistego (szkolenia, warsztaty) oraz pasji związanych z działaniami międzykulturowymi;
-
pracę w zgranym i otwartym, międzynarodowym zespole.
Forma umowy: umowa zlecenie
Aplikacja
Krótki list motywacyjny, CV oraz podpisaną klauzulę informacyjną (dokument załączony poniżej) prosimy wysyłać do godz. 15:00, 31 października 2023 r. na adres przejsciedialogu@wcrs.pl, w tytule wiadomości wpisując „Przejście Dialogu – punkt informacji”.