Przejdź do treści
Logo Facebooka

Dołącz do zespołu Przejścia Dialogu (WCRS)! Poszukujemy osoby do punktu informacji

Kobieta rozmawia przez telefon na punkcie informacyjnym w Przejściu Dialogu!

Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego poszukuje osoby do realizacji zadań z zakresu działań punktu informacji w ramach projektu “Przejście Dialogu”.

 

Przejście Dialogu to miejsce spotkań i działań rozwijających dialog społeczny i międzykulturowy. Realizujemy i współrealizujemy warsztaty, debaty, kampanie, wystawy i inne działania o tematyce społecznej i międzykulturowej. Prowadzimy działania informacyjne i integracyjne na rzecz społeczności migrantów/ek, uchodźców/czyń i mieszkańców/nek Wrocławia.

 

Więcej o naszych działaniach przeczytasz na naszej stronie i profilu Facebookowym oraz Instagramie. Jeżeli masz doświadczenie w pracy w zakresie udzielania informacji i interesuje Ciebie praca w instytucji wspierającej migrantów/ki i uchodźców/czynie, zapraszamy do aplikowania!

 

Osoba na tym stanowisku:

  • udziela informacji bezpośredniej, mailowej i telefonicznej klientom/kom Przejścia Dialogu w języku polskim i ukraińskim;

  • organizuje pracę punktu informacyjnego, kieruje osoby do specjalistycznych konsultacji, wspiera klientów m.in. w wypełnieniu ankiet i innych dokumentów dotyczących korzystania z konsultacji;

  • współprowadzi kalendarz spotkań i wydarzeń, opiekuje się rezerwacjami przestrzeni na wydarzenia/spotkania, jest w kontakcie z gośćmi/niami i prowadzącymi szkolenia/ spotkania;

  • przygotowuje przestrzeń dla umówionych spotkań, szkoleń edukacyjno-integracyjnych;

  • dba o sprawne funkcjonowanie przestrzeni i logistykę (z uwzględnieniem monitorowania i uzupełniania stanów magazynowych, w tym materiałów biurowych, edukacyjnych oraz promocyjnych);

  • dba o schludny i uporządkowany wygląd przestrzeni Przejścia Dialogu oraz o ekspozycję, katalogowanie oraz archiwizację materiałów edukacyjno-promocyjnych; wspiera dział promocyjny w prowadzeniu dokumentacji fotograficznej;

 

Poszukujemy osoby, która:

  • ma doświadczenie w bezpośredniej, mailowej i telefonicznej obsłudze klienta/tki;

  • posiada bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, a przy tym komunikuje się w języku ukraińskim (mile widziane znajomość innych języków: angielskiego, białoruskiego);

  • jest komunikatywna, otwarta na inne kultury, posiada wysoką kulturę osobistą oraz bliskie są jej kwestie społeczne, równościowe i ekologiczne;

  • posiada bardzo dobrą znajomość MS Office (zwłaszcza Excela) oraz baz danych;

  • jest bardzo dobrze zorganizowana, dba o detale oraz terminowość;

  • jest elastyczna, potrafi pracować pod presją czasu.

Dodatkowe kompetencje i umiejętności:

proaktywność, odpowiedzialność za powierzone zadania i rzetelność;

umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego uczenia się.

 

Co oferujemy?

  • ciekawą i inspirującą pracę w międzykulturowym środowisku;

  • możliwość kreowania i realizacji projektów, strategii i działań mających wpływ na poprawę sytuacji migrantów/ek i uchodźców/czyń we Wrocławiu;

  • możliwość rozwoju osobistego (szkolenia, warsztaty) oraz pasji związanych z działaniami międzykulturowymi;

  • pracę w zgranym i otwartym, międzynarodowym zespole.

 

Forma umowy: umowa zlecenie

 

Aplikacja

Krótki list motywacyjny, CV oraz podpisaną klauzulę informacyjną (dokument załączony poniżej) prosimy wysyłać do godz. 15:00, 31 października 2023 r. na adres przejsciedialogu@wcrs.pl, w tytule wiadomości wpisując „Przejście Dialogu – punkt informacji”.

 

Klauzula-informacyjna_WCRS