Przejdź do treści

„Co mnie…” – nowa wystawa młodzieżowej reklamy społecznej w Przejściu Dialogu

 

W Przejściu Dialogu można już oglądać nową wystawę przygotowaną w ramach III Przeglądu Młodzieżowej Reklamy Społecznej „Co mnie…”. To wyjątkowa okazja, by zobaczyć kreatywne i odważne wypowiedzi młodych twórców z całej Polski. Wystawa prezentuje plakaty, fotografie, krótkie filmy i spoty, w których młodzież porusza ważne dla siebie tematy społeczne – szczerze, twórczo i z odwagą.

Wystawa pozwala zrozumieć, jak młode pokolenie postrzega współczesne wyzwania i jak wykorzystuje reklamę społeczną jako formę artystycznej ekspresji. To nie tylko przegląd talentów, ale też inspiracja do refleksji nad ważnymi problemami społecznymi.

Wystawa dostępna do 19 grudnia 2025 w godzinach pracy Przejścia Dialogu (pn-pt w godz. 9:00-17:00, sob – 10:00-16:00).


4.12 – Spotkanie dla autorów prac pokonkursowych z III Przeglądu Młodzieżowej Reklamy Społecznej „Co mnie…”

– Podsumowanie III Przeglądu i wprowadzenie w idee IV edycji – „Jestem…”

Prowadzenie: Andrzej Szot

– Rozmowa warsztatowa „Są – jesteśmy – jestem. Obecności w projektowaniu”

Prowadzą: prof. Michał Jakubowicz i Joanna Burska-Kopczyk (Uniwersytet SWPS)

9.12 – Spotkanie dla autorów prac pokonkursowych z III Przeglądu Młodzieżowej Reklamy Społecznej „Co mnie…”

– Podsumowanie III Przeglądu i wprowadzenie w idee IV edycji – „Jestem…”

Prowadzenie: Andrzej Szot, koordynator konkursu, nauczyciel Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu

– „Jak być grafikiem i ilustratorem?” – spotkanie z praktykiem

O swojej pracy opowie Paweł Szlotawa, ilustrator i nauczyciel Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu

– Warsztaty kolażowe z tworzenia ilustracji

Prowadzi: Paweł Szlotawa


Organizatorzy i partnerzy

Wydarzenie organizuje Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie we Wrocławiu, a współorganizuje Katedra Grafiki Uniwersytetu SWPS. Partnerem projektu jest Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, a patronat medialny objęło Radio Luz.

Celem przeglądu jest kształtowanie kompetencji artystycznych i społecznych młodzieży, promowanie reklamy społecznej jako narzędzia wyrażania własnych opinii i wrażliwości na problemy społeczne oraz prezentacja twórczości młodych ludzi szerszej publiczności.

Przejście Dialogu
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.