Przejdź do treści
Logo Facebooka

Dołącz do zespołu Przejścia Dialogu – promocja i obsługa social media

zdjęcie przedstawia laptopa z otwartą stroną PRzejścia Dialogu. Laptop obsługuje osoba z blond włosami, sfotografowana z wysokości jej lewego ramienia.

Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego poszukuje osoby do realizacji zadań z zakresu promocji i obsługi mediów społecznościowych w ramach projektu “Przejście Dialogu”.

Przejście Dialogu to miejsce spotkań i działań rozwijających dialog społeczny i międzykulturowy. Realizujemy i współrealizujemy warsztaty, debaty, kampanie, wystawy i inne działania o tematyce społecznej i międzykulturowej. Prowadzimy działania informacyjne i integracyjne na rzecz społeczności migrantów/ek i uchodźców/czyń. W przestrzeni swoje pomysły na nieodpłatne i otwarte działania społeczne mogą realizować także sami mieszkańcy/nki Wrocławia.

Więcej o naszych działaniach przeczytasz na naszej stronie i profilu Facebookowym oraz Instagramie.

 

Jeżeli masz doświadczenie w pracy w zakresie promocji i interesuje Cię praca w instytucji wspierającej migrantów/ki i uchodźców/czynie, zapraszamy do aplikowania!

 

Wymagania:

  • umiejętność pisania tekstów na potrzeby social media, strony internetowej i materiałów informacyjnych;

  • udokumentowane doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram);

  • umiejętność nagrywania krótkich materiałów filmowych i rolek, obsługi edytorów wideo;

  • doświadczenie w pracy projektowej;

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;

  • dobra znajomość języka angielskiego i/lub języka ukraińskiego (znajomość dodatkowych języków m.in. rosyjskiego lub białoruskiego będzie dodatkowym atutem);

  • znajomość programów graficznych pozwalająca na samodzielne tworzenia prostych materiałów graficznych (np. pakiet Adobe, Canva Pro);

  • znajomość aktualnych trendów w świecie multimediów i umiejętność ich praktycznego zastosowania;

  • dbałość o detale, poprawność merytoryczna i językowa.

 

Dodatkowe kompetencje i umiejętności:

  • zainteresowanie kwestiami społecznymi;

  • proaktywność, odpowiedzialność za powierzone zadania i rzetelność;

  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego uczenia się;

  • komunikatywność, otwartość na inne kultury oraz wysoka kultura osobista;

 

Zakres realizowanych zadań:

  • aktywne promowanie działań i oferty Przejścia Dialogu wśród różnych grup docelowych;

  • prowadzenie profili w mediach społecznościowych i strony internetowej w technologii WordPress – tworzenie i planowanie treści, moderacja profili;

  • przygotowywanie materiałów graficznych i video (posty, rolki, filmy);

  • tworzenie i redagowanie tekstów promocyjnych i informacyjnych w j. polskim (posty, artykuły, informacje prasowe oraz tłumaczenie wybranych tekstów na język angielski lub inne znane języki);

  • sporządzanie dokumentacji fotograficznej z wydarzeń i spotkań, archiwizacja materiałów graficznych i informacyjnych,

  • poszukiwanie i wdrażanie nowych sposobów dotarcia do publiczności

  • prowadzenie statystyk;

  • raportowanie efektów działań;

  • współpraca z pozostałymi członkami zespołu w zakresie realizowanych działań.

 

Co oferujemy?

  • ciekawą i inspirującą pracę w międzykulturowym środowisku;

  • możliwość kreowania i realizacji projektów, strategii i działań mających wpływ na poprawę sytuacji migrantów/ek i uchodźców/czyń we Wrocławiu;

  • możliwość rozwoju osobistego (szkolenia, warsztaty) oraz pasji związanych z działaniami międzykulturowymi;

  • pracę w zgranym i otwartym zespole.

 

Forma umowy: umowa zlecenie

 

Aplikacja

Krótki list motywacyjny, CV oraz podpisaną klauzulę informacyjną (dokument poniżej) prosimy wysyłać do godz. 15:00, 5 marca 2023 r. na adres: przejsciedialogu@wcrs.pl, w tytule wiadomości wpisując „Przejście Dialogu – social media”.

 

Do aplikacji prosimy załączyć portfolio z 3 przykładowymi realizacjami w zakresie promocji i social mediów.

 

Klauzula-informacyjna WCRS