Chcesz się rozwijać w międzykulturowym środowisku, lubisz pracować w zespole, interesujesz się kwestiami społecznymi?
Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego poszukuje kandydata/tki do realizacji zadań w punkcie informacji i obsługi klienta w ramach projektu “Przejście Dialogu”.
Przejście Dialogu to miejsce spotkań i działań rozwijających dialog społeczny oraz międzykulturowy. Realizujemy i współrealizujemy warsztaty, debaty, kampanie, wystawy i inne działania o tematyce społecznej i międzykulturowej. Prowadzimy działania informacyjne i integracyjne na rzecz społeczności migrantów/ek, uchodźców/czyń oraz mieszkańców/nek Wrocławia. Więcej o naszych działaniach przeczytasz na naszej stronie i profilu Facebookowym oraz Instagramie.
Jeżeli masz doświadczenie w pracy w zakresie udzielania informacji i interesuje Cię praca w instytucji wspierającej migrantów/ki i uchodźców/czynie, zapraszamy do aplikowania!
Osoba na tym stanowisku:
– organizuje pracę punktu informacyjnego, kieruje osoby do specjalistycznych konsultacji, wspiera klientów m.in. w wypełnieniu ankiet i innych dokumentów dotyczących korzystania z konsultacji;
– udziela informacji bezpośredniej, mailowej i telefonicznej klientom/kom Przejścia Dialogu w języku polskim, ukraińskim, angielskim;
– przygotowuje przestrzeń dla umówionych spotkań, szkoleń edukacyjno-integracyjnych, wydarzeń; odpowiada na bieżące potrzeby prowadzących wydarzenia;
– dba o sprawne funkcjonowanie przestrzeni i logistykę (z uwzględnieniem monitorowania i uzupełniania stanów magazynowych, w tym materiałów biurowych, edukacyjnych oraz promocyjnych);
– dba o uporządkowany wygląd przestrzeni Przejścia Dialogu oraz o ekspozycję, katalogowanie oraz archiwizację materiałów edukacyjno-promocyjnych;
– ściśle współpracuje z Działem Programowym oraz Działem Promocji Przejścia Dialogu.
Poszukujemy osoby, która:
– ma doświadczenie w bezpośredniej, mailowej i telefonicznej obsłudze klienta/tki;
– posiada bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
– komunikuje się w języku ukraińskim i angielskim (mile widziana znajomość innych języków);
– jest komunikatywna, otwarta na inne kultury, posiada wysoką kulturę osobistą oraz bliskie są jej kwestie społeczne, równościowe i ekologiczne;
– posiada bardzo dobrą znajomość narzędzi i aplikacji biurowych, m.in. MS Office;
– jest bardzo dobrze zorganizowana, dba o detale oraz terminowość;
– jest elastyczna, potrafi pracować pod presją czasu;
– jest dyspozycyjna, gotowa do pracy w różnych godzinach (do południa, po południu, w soboty), około 100h w miesiącu;
– umie planować i organizować swoją pracę.
Dodatkowe kompetencje i umiejętności:
– proaktywność;
– odpowiedzialność za powierzone zadania i rzetelność;
– umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego uczenia się.
Co oferujemy?
– ciekawą i inspirującą pracę w międzykulturowym środowisku;
– możliwość kreowania i realizacji projektów/działań mających wpływ na poprawę sytuacji migrantów/ek i uchodźców/czyń we Wrocławiu;
– możliwość rozwoju osobistego (szkolenia, warsztaty) oraz pasji związanych z działaniami międzykulturowymi;
– pracę w zgranym i otwartym, międzynarodowym zespole;
– elastyczne godziny pracy z uwzględnieniem potrzeb i dyspozycyjności.
Forma umowy: umowa cywilno-prawna (umowa zlecenie)
Aplikacja
Krótki list motywacyjny, CV oraz podpisaną klauzulę informacyjną (dokument załączony poniżej) prosimy wysyłać
do godz. 10:00, 7 października 2024 r. na adres przejsciedialogu@wcrs.pl, w tytule wiadomości wpisując „Przejście Dialogu – punkt informacji”.
Aplikacje bez kompletu dokumentów nie będą brane pod uwagę.