Przejdź do treści
Logo Facebooka

Rekrutacja! Przejście Dialogu (WCRS) poszukuje osoby do punktu informacji!

Kobieta rozmawia przez telefon na punkcie informacyjnym w Przejściu Dialogu!

 

Szukasz Inspiracji, chcesz się rozwijać w międzykulturowym środowisku, lubisz pracować w zespole?

Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego poszukuje kandydata/tki do realizacji zadań w punkcie informacji i obsługi klienta w ramach projektu “Przejście Dialogu”.

Przejście Dialogu to miejsce spotkań i działań rozwijających dialog społeczny oraz międzykulturowy. Realizujemy i współrealizujemy warsztaty, debaty, kampanie, wystawy i inne działania o tematyce społecznej i międzykulturowej. Prowadzimy działania informacyjne i integracyjne na rzecz społeczności migrantów/ek, uchodźców/czyń oraz mieszkańców/nek Wrocławia. Więcej o naszych działaniach przeczytasz na naszej stronie i profilu Facebookowym oraz Instagramie.

Jeżeli masz doświadczenie w pracy w zakresie udzielania informacji i interesuje Cię praca w instytucji wspierającej migrantów/ki i uchodźców/czynie, zapraszamy do aplikowania!


Osoba na tym stanowisku:

– udziela informacji bezpośredniej, mailowej i telefonicznej klientom/kom Przejścia Dialogu w języku polskim i ukraińskim;

– organizuje pracę punktu informacyjnego, kieruje osoby do specjalistycznych konsultacji, wspiera klientów m.in. w wypełnieniu ankiet i innych dokumentów dotyczących korzystania z konsultacji;

– opiekuje się rezerwacjami przestrzeni na wydarzenia/spotkania, jest w kontakcie z gośćmi/niami i prowadzącymi szkolenia/ spotkania;

– przygotowuje przestrzeń dla umówionych spotkań, szkoleń edukacyjno-integracyjnych;

– dba o sprawne funkcjonowanie przestrzeni i logistykę (z uwzględnieniem monitorowania i uzupełniania stanów magazynowych, w tym materiałów biurowych, edukacyjnych oraz promocyjnych);

– dba o uporządkowany wygląd przestrzeni Przejścia Dialogu oraz o ekspozycję, katalogowanie oraz archiwizację materiałów edukacyjno-promocyjnych; wspiera dział promocyjny w prowadzeniu dokumentacji fotograficznej.


Poszukujemy osoby, która:

– ma doświadczenie w bezpośredniej, mailowej i telefonicznej obsłudze klienta/tki;

– posiada bardzo dobrą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;

– komunikuje się w języku ukraińskim (mile widziana znajomość innych języków, w tym: angielskiego, białoruskiego);

– jest komunikatywna, otwarta na inne kultury, posiada wysoką kulturę osobistą oraz bliskie są jej kwestie społeczne, równościowe i ekologiczne;

– posiada bardzo dobrą znajomość MS Office (zwłaszcza Excela);

– jest bardzo dobrze zorganizowana, dba o detale oraz terminowość;

– jest elastyczna, potrafi pracować pod presją czasu;

– jest dyspozycyjna, gotowa do pracy w różnych godzinach (do południa, po południu, w soboty).

 

Dodatkowe kompetencje i umiejętności:

– proaktywność;

– odpowiedzialność za powierzone zadania i rzetelność;

– umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i szybkiego uczenia się.


Co oferujemy?

– ciekawą i inspirującą pracę w międzykulturowym środowisku;

– możliwość kreowania i realizacji projektów/ działań mających wpływ na poprawę sytuacji migrantów/ek i uchodźców/czyń we Wrocławiu;

– możliwość rozwoju osobistego (szkolenia, warsztaty) oraz pasji związanych z działaniami międzykulturowymi;

– pracę w zgranym i otwartym, międzynarodowym zespole;

– elastyczne godziny pracy z uwzględnieniem potrzeb i dyspozycyjności.


Forma umowy: umowa cywilno-prawna (umowa zlecenie)


Aplikacja

Krótki list motywacyjny, CV oraz podpisaną klauzulę informacyjną (dokument załączony poniżej) prosimy wysyłać do godz. 15:00, 5 lutego 2024 r. na adres przejsciedialogu@wcrs.pl, w tytule wiadomości wpisując „Przejście Dialogu – punkt informacji”.

Klauzula-informacyjna_WCRS