Poznaj, jak funkcjonuje samorząd lokalny w Polsce, i odwiedź jeden z najważniejszych budynków Wrocławia – Ratusz!
Spotkanie rozpocznie się w Przejściu Dialogu, gdzie wspólnie poznamy podstawowe zasady działania samorządu (na przykładzie Gminy Wrocław):
jakie zadania realizowane są na poziomie gminy miejskiej,
jaka jest rola Radnych Miejskich oraz Prezydenta Miasta,
jak zaangażować się w życie lokalne swojego miasta.
Po spotkaniu odwiedzimy wrocławski Ratusz, gdzie wraz z profesjonalnym przewodnikiem obejrzymy średniowieczne wnętrza Starego Ratusza i zajrzymy do Sali Sesyjnej.
Uwaga!
Wypełnienie formularza nie gwarantuje udziału w spotkaniu. Wymagana jest rejestracja w projekcie „Od adaptacji do integracji — wsparcie obywateli państw trzecich w procesie integracji międzykulturowej we Wrocławiu” (FEDŚ).
Zapoznaj się ze szczegółami tutaj. O pierwszeństwie udziału w zajęciach decyduje kolejność wypełnienia papierowego formularzu rekrutacyjnego w Przejściu Dialogu. Skontaktujemy się z Państwem telefonicznie, aby ustalić kolejne kroki.
Gdzie: Przejście Dialogu + wizyta studyjna w Ratuszu
Kiedy: 21 listopada (piątek)., godz. 11:00–14:00
Język: polski oraz białoruski
Zgłoś się do udziału w spotkaniu za pomocą formularza:
Klauzula RODO – ochrona danych osobowych
FEDS_Regulamin_rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
——————————————————–
Projekt “Od adaptacji do integracji – wsparcie obywateli państw trzecich w procesie integracji międzykulturowej we Wrocławiu” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 oraz ze środków budżetu państwa na podstawie umowy o dofinansowanie o numerze FEDS.07.06-IP.02-0050/24-00 z 14.02.2025.
Beneficjent projektu: Gmina Wrocław



